
Inny
30,03 zł netto
36,94 zł brutto
Inny
33,49 zł netto
41,19 zł brutto
Inny
28,88 zł netto
35,52 zł brutto
Inny
33,49 zł netto
41,19 zł brutto
NC Koperty
145,72 zł netto
179,24 zł brutto
NC Koperty
367,95 zł netto
452,58 zł brutto
NC Koperty
187,46 zł netto
230,58 zł brutto
3M
62,04 zł netto
76,31 zł brutto
NC Koperty
25,38 zł netto
31,22 zł brutto
NC Koperty
234,00 zł netto
287,82 zł brutto
3M
62,04 zł netto
76,31 zł brutto
NC Koperty
146,14 zł netto
179,75 zł brutto
NC Koperty
40,91 zł netto
50,32 zł brutto
3M
89,22 zł netto
109,74 zł brutto
NC Koperty
219,15 zł netto
269,55 zł brutto
NC Koperty
201,12 zł netto
247,38 zł brutto
Dalprint
26,72 zł netto
32,87 zł brutto
NC Koperty
61,84 zł netto
76,06 zł brutto
Inny
48,51 zł netto
59,67 zł brutto
NC Koperty
162,27 zł netto
199,59 zł brutto
NC Koperty
395,30 zł netto
486,22 zł brutto
8,74 zł netto
10,75 zł brutto
3M
8,98 zł netto
11,05 zł brutto
NC Koperty
23,41 zł netto
28,79 zł brutto
NC Koperty
174,12 zł netto
214,17 zł brutto
NC Koperty
128,51 zł netto
158,07 zł brutto
Tworzenie, obieg i obsługa korespondencji to podstawowe działania w każdej firmie. Może się wydawać, że w dobie powszechnej cyfryzacji większość korespondencji wysyłana jest poprzez e-mail. Jak się jednak okazuje, nie zawsze. Tradycyjne listy, paczki nadal są odbierane i przesyłane, a te czynności są w szczególności domeną wszystkich pracowników sekretariatów i biur. To właśnie tam pracownicy zajmują się przyjmowaniem, rozdzielaniem i wysyłką wszelkich listów i przesyłek. I to właśnie zwykle tam kierują się pracownicy w poszukiwaniu kopert, opakowań wysyłkowych, nożyczek bądź noży do korespondencji, taśm pakowych, tub kartonowych czy wag. Ale to nie jedynie pracownicy sekretariatów biorą udział w obsłudze korespondencji. Wszak w tym procesie uczestniczy większość, a nawet wszyscy pracownicy, którzy tworzą różnorodne dokumenty przeznaczone do wysyłki zewnętrznej.
Prawidłowy obieg korespondencji reguluje w firmie instrukcja kancelaryjna, tworzona przez kierowników firmy. Integralną część instrukcji stanowią wskazania co do sposobu archiwizacji dokumentów. Nie jest zapewne zaskoczeniem, że wiele pism, dokumentów powinno być przechowywanych w odpowiednich pudełkach archiwizacyjnych przez określony czas. Jeśli mamy zatem do czynienia z obsługą korespondencji warto zaopatrzyć się również w akcesoria do archiwizacji: klipsy, segregatory. Ale to nie wszystko. Bardzo pomocne przy obsłudze korespondencji będą różnorodne akcesoria papiernicze, typu teczki do segregacji i rejestracji korespondencji, teczki do podpisu, podkładki i teczki z klipsem, segregatory i skoroszyty.