0

Organizacja biura



Tablica suchościeralna / magnetyczna lakierowana 2x3 rama ALU23 90x120cm TSA129

Tablica suchościeralna / magnetyczna lakierowana 2x3 rama ALU23 90x120cm TSA129

2X3

285,62 zł netto
351,31 zł brutto

Tablica Flipchart 2x3  66x100 such / mag TF01 / 70

Tablica Flipchart 2x3 66x100 such / mag TF01 / 70

2X3

232,56 zł netto
286,05 zł brutto

Tablica korkowa VITTORIA rama drewno ECO 60x90 1102

Tablica korkowa VITTORIA rama drewno ECO 60x90 1102

Inny

50,71 zł netto
62,37 zł brutto

Zawieszki do kluczy ARGO (1szt)

Zawieszki do kluczy ARGO (1szt)

Argo

1,09 zł netto
1,34 zł brutto

Krzesło biurowe NOWY STYL HIT W-03 czarne

Krzesło biurowe NOWY STYL HIT W-03 czarne

NOWY STYL

278,72 zł netto
342,83 zł brutto

Mata pod krzesło Q-CONNECT, na dywan, prostokątna, wym. 914x1220mm, grub. 2,5mm, PVC

Mata pod krzesło Q-CONNECT, na dywan, prostokątna, wym. 914x1220mm, grub. 2,5mm, PVC

Q-CONNECT

284,02 zł netto
349,34 zł brutto

Noga VITTORIA 160cm 6630

Noga VITTORIA 160cm 6630

Inny

137,22 zł netto
168,78 zł brutto

Wózek platformowy ze składaną rączką do 300kg.

Wózek platformowy ze składaną rączką do 300kg.

Excellent Office

334,40 zł netto
411,31 zł brutto

Półka na ulotki DURABLE Combiboxx A4 8578

Półka na ulotki DURABLE Combiboxx A4 8578

DURABLE

43,92 zł netto
54,02 zł brutto

Zatyczki do uszu ED Comfort Plug, jednorazowe, 37DB (500szt)

Zatyczki do uszu ED Comfort Plug, jednorazowe, 37DB (500szt)

Inny

273,67 zł netto
336,61 zł brutto

Przekładka PS HAN Kartei A5 szara HN902511-13

Przekładka PS HAN Kartei A5 szara HN902511-13

Inny

16,40 zł netto
20,17 zł brutto

Tacka biurowa OFFICE PRODUCTS A4 artykuły biurowe

Tacka biurowa OFFICE PRODUCTS A4 artykuły biurowe

OFFICE PRODUCTS

5,18 zł netto
6,37 zł brutto

Pilot do prezentacji 2x3 WL002

Pilot do prezentacji 2x3 WL002

2X3

121,48 zł netto
149,42 zł brutto

Kosz na śmieci ESSELTE Europost VIVIDA

Kosz na śmieci ESSELTE Europost VIVIDA

Esselte

23,44 zł netto
28,83 zł brutto

Antyrama plexi 21x30 Lotmar

Antyrama plexi 21x30 Lotmar

Inny

7,34 zł netto
9,03 zł brutto

Rękawice robocze nakrapiane

Rękawice robocze nakrapiane "Wampirki"

Inny

2,73 zł netto
3,36 zł brutto

Idealne biuro to miejsce jednocześnie funkcjonalne i przyjazne dla pracowników. Aby je stworzyć, konieczne jest właściwe, przemyślane rozplanowanie przestrzeni. Organizacja biura, które będzie spełniać swoje funkcje i usprawniać pracę, w pierwszej kolejności powinna uwzględniać zakup biurek, mebli, krzeseł i akcesoriów meblowych, które będą wyróżniały się:

  •  doskonałą jakością;
  • komfortem użytkowania;
  • trwałością.

Podczas aranżowania przestrzeni biurowej koniecznie trzeba zwrócić uwagę na względy bezpieczeństwa. Zakup apteczek, sejfów czy szafek zamykanych na klucz to absolutna podstawa wyposażenia. Organizacja biura przyjaznego pracownikom powinna uwzględniać ponadto wybór i zakup różnorodnych produktów, służących do prezentacji informacji i danych. Taką rolę pełnią tablice i flipcharty oraz gabloty, panele, ramki, tabliczki, ścianki ekspozycyjne, stojaki podłogowe, potykacze. Nie można także zapominać o sprzęcie telekomunikacyjnym oraz drukarkach czy kopiarkach.

Nie bez znaczenia przy organizacji biura jest też kompletne wyposażenie biurek. Warto zaopatrzyć je w produkty, które usprawniają pracę oraz ułatwiają utrzymanie porządku. Do takich artykułów należą między innymi: pojemniki na dokumenty i czasopisma, moduły szufladowe, przyborniki, wizytowniki, kartoteki.  Dzięki nim wszystkie artykuły do pisania oraz teczki i segregatory, będą leżały zawsze we właściwym, wyznaczonym miejscu. Warto pamiętać, by w każdym pomieszczeniu znalazły się także kosze na śmieci, które są nieodłącznym i bardzo potrzebnym elementem wyposażenia każdego biura.