0

Organizacja biura



Tablica korkowa VITTORIA rama drewno ECO 60x90 1102

Tablica korkowa VITTORIA rama drewno ECO 60x90 1102

Inny

58,57 zł netto
72,04 zł brutto

Tablica suchościeralna / magnetyczna lakierowana 2x3 rama ALU23 90x120cm TSA129

Tablica suchościeralna / magnetyczna lakierowana 2x3 rama ALU23 90x120cm TSA129

2X3

329,89 zł netto
405,76 zł brutto

Tablica Flipchart 2x3  66x100 such / mag TF01 / 70

Tablica Flipchart 2x3 66x100 such / mag TF01 / 70

2X3

345,34 zł netto
424,77 zł brutto

Wózek platformowy ze składaną rączką do 300kg.

Wózek platformowy ze składaną rączką do 300kg.

Excellent Office

386,23 zł netto
475,06 zł brutto

Kosz na śmieci ESSELTE Europost VIVIDA

Kosz na śmieci ESSELTE Europost VIVIDA

Esselte

27,07 zł netto
33,30 zł brutto

Pojemnik na dokumenty DURABLE Varicolor z 5 szufladami 7605

Pojemnik na dokumenty DURABLE Varicolor z 5 szufladami 7605

DURABLE

326,91 zł netto
402,10 zł brutto

Tacka biurowa OFFICE PRODUCTS A4 artykuły biurowe

Tacka biurowa OFFICE PRODUCTS A4 artykuły biurowe

OFFICE PRODUCTS

5,98 zł netto
7,36 zł brutto

Półka na ulotki DURABLE Combiboxx A4 8578

Półka na ulotki DURABLE Combiboxx A4 8578

DURABLE

50,72 zł netto
62,39 zł brutto

Identyfikator ARGO z klipsem i agrafką CT123

Identyfikator ARGO z klipsem i agrafką CT123

Argo

0,76 zł netto
0,93 zł brutto

Zawieszki do kluczy DURABLE

Zawieszki do kluczy DURABLE

DURABLE

17,85 zł netto
21,96 zł brutto

Pojemnik na czasopisma DONAU 80mm lakierowany

Pojemnik na czasopisma DONAU 80mm lakierowany

Donau

6,30 zł netto
7,75 zł brutto

Arkusz konf.samoprzyleny 3M Post-it na stojak 30k.63,5x77,5cm (2szt)

Arkusz konf.samoprzyleny 3M Post-it na stojak 30k.63,5x77,5cm (2szt)

3M

206,91 zł netto
254,50 zł brutto

Tablica samoprzylepna 3M Post-it Memoboard jasnobrązowa 558

Tablica samoprzylepna 3M Post-it Memoboard jasnobrązowa 558

3M

122,78 zł netto
151,02 zł brutto

Kasetka na pieniądze EAGLE 8878 S 77x157x207mm czarna 120-1029

Kasetka na pieniądze EAGLE 8878 S 77x157x207mm czarna 120-1029

Eagle

81,88 zł netto
100,71 zł brutto

Wkład do wizytownika BIURFOL na 200 wizytówek (10) WW-04

Wkład do wizytownika BIURFOL na 200 wizytówek (10) WW-04

Biurfol

9,38 zł netto
11,54 zł brutto

Stojak na broszury 2x3 Decor A4 pionowy SUDA4V

Stojak na broszury 2x3 Decor A4 pionowy SUDA4V

Inny

530,35 zł netto
652,33 zł brutto

Idealne biuro to miejsce jednocześnie funkcjonalne i przyjazne dla pracowników. Aby je stworzyć, konieczne jest właściwe, przemyślane rozplanowanie przestrzeni. Organizacja biura, które będzie spełniać swoje funkcje i usprawniać pracę, w pierwszej kolejności powinna uwzględniać zakup biurek, mebli, krzeseł i akcesoriów meblowych, które będą wyróżniały się:

  •  doskonałą jakością;
  • komfortem użytkowania;
  • trwałością.

Podczas aranżowania przestrzeni biurowej koniecznie trzeba zwrócić uwagę na względy bezpieczeństwa. Zakup apteczek, sejfów czy szafek zamykanych na klucz to absolutna podstawa wyposażenia. Organizacja biura przyjaznego pracownikom powinna uwzględniać ponadto wybór i zakup różnorodnych produktów, służących do prezentacji informacji i danych. Taką rolę pełnią tablice i flipcharty oraz gabloty, panele, ramki, tabliczki, ścianki ekspozycyjne, stojaki podłogowe, potykacze. Nie można także zapominać o sprzęcie telekomunikacyjnym oraz drukarkach czy kopiarkach.

Nie bez znaczenia przy organizacji biura jest też kompletne wyposażenie biurek. Warto zaopatrzyć je w produkty, które usprawniają pracę oraz ułatwiają utrzymanie porządku. Do takich artykułów należą między innymi: pojemniki na dokumenty i czasopisma, moduły szufladowe, przyborniki, wizytowniki, kartoteki.  Dzięki nim wszystkie artykuły do pisania oraz teczki i segregatory, będą leżały zawsze we właściwym, wyznaczonym miejscu. Warto pamiętać, by w każdym pomieszczeniu znalazły się także kosze na śmieci, które są nieodłącznym i bardzo potrzebnym elementem wyposażenia każdego biura.